Onay tarihi

TÜRKSAT A.Ş. 94 PERSONELLE TEMİZLİK, ÇEVRE DÜZENLEMESİ VE BAKIMI FAALİYETLERİ İLE YİYECEK-İÇECEK SUNUMU HİZMET ALIMI

SATIN ALMA İLANI

1) Şirket Bilgileri:

a) Adı                        : Türksat Uydu Haberleşme Kablo TV ve İşletme A.Ş.

b) Adresi                  : Türksat Bilişim Bahçelievler Mahallesi 319 Cadde No:35/4 (Ek Kuluçka Binası) 06830 Gölbaşı Ankara Türkiye

c) İlgili Birim           : Tedarik Yönetim Direktörlüğü 

d) Telefon Numarası: (0312) 925 30 00

e) Faks Numarası    : (0312) 925 29 00

f) E-Posta adresi     : idarisatinalma@turksat.com.tr  

g) İrtibat Kurulacak Personel Bilgisi: Seda Nur ERGİN- 0 312 925 29 58

h) Teknik Hususlar ve Yer Görme İle İlgili İletişime Geçilecek Personel Bilgisi: 

Ahmet Murat EFEOĞLU- 0 312 925 40 86

2) Satın Almanın Konusu: Satın alma Dokümanlarında belirtilen şartlar ve hükümler çerçevesinde, TÜRKSAT A.Ş. ‘nin belirleyeceği hizmet mahallerinde 94 (doksandört) personelle, malzeme dahil temizlik, çevre düzenlemesi ve bakımı faaliyetleri ile yiyecek-içecek sunumu hizmetlerinin satın alma dokümanlarında belirtilen şartlar ve hükümler çerçevesinde yerine getirilmesi işidir.

3) Satın Almaya Katılma Koşulları:

  1. Satın Alma Dokümanı, TÜRKSAT A.Ş Tedarik Yönetim Direktörlüğü Yağlıpınar Mahallesi Türksat (Küme Evler) İdari Bina 06830 Gölbaşı / Ankara adresinde ücretsiz olarak görülebilir.

Satın almaya katılmak isteyenlerin son teklif verme tarih ve saatine kadar TÜRKSAT A.Ş.’nin Vakıf Katılım Bankası Ankara Kurumsal Şubesi nezdinde bulunan “TR55 0021 0000 0000 2631 4000 19 IBAN TL hesabına KDV dâhil 40.000,00 TL bedeli İstekli ve İşin Adı belirtilerek yatırmış olmaları şarttır. Satın Alma Dokümanı, ücretinin ödendiğini gösteren belgeyle birlikte 1.f.) maddesinde belirtilen e-posta adresinden talep edilecektir. Temin edilen dokümanların tamam olup, olmadığı hususundaki kontrol mesuliyeti İstekliye aittir.

  1.  TÜRKSAT A.Ş tarafından oluşturulmuş satın alma dokümanları isteklinin 3.1. maddesinde satın alma dokümanlarını talep ettiği e-posta adresine gönderilir. 
  2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
  3. İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler tarafından, yılsonu bilançosu veya gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bilançonun ilgili bölümleri,
  4. İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler tarafından, yılsonu bilançosu veya gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bilançonun ilgili bölümleri ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen eşdeğer belge bölümleri,
  5. Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
  • Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
  • Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
  • Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının; 0,50’den küçük olması, 

şeklindeki üç finansal kriter birlikte aranır.

  1. Yukarıda bilanço ile ilgili fıkralarda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, yeterlik kriterlerinin, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
  2. Söz konusu bilgilerin teyidi için her sayfası firma yetkilisince kaşeli imzalı ilgili Kurumlar Vergisi Beyannamesi eklenecektir
  3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler;

Son teklif verme tarihinden önceki 5 yıl içinde işbu satın almanın konusunu teşkil eden işle ilgili olarak:

  • Kabul işlemleri tamamlanmış işlerde: Tek bir sözleşmeye dayalı olması kaydıyla, teklif ettiği bedelin en az %25’ine tekabül edecek şekilde, iş bitirme belgesinin veya bu işe ait sözleşme aslı ile fatura/faturaların asıllarının veya noter onaylı suretlerinin,
  • Devam Eden İşlerde: Tek bir sözleşmeye dayalı olması kaydıyla gerçekleşme oranı, teklif ettiği bedelin en az %25’ine ulaşan ve bu orandaki işin kusursuz olarak gerçekleştirildiğine dair iş durum belgesinin veya bu işe ait sözleşme aslı ile fatura/faturaların asıllarının veya noter onaylı suretlerinin,

ibraz edilmesi zorunludur.

İş Bitirme ve İş Durum Belgeleri, ilgili mevzuatı gereğince bu belgeleri düzenlemeye yetkili idareler, kurum ve kuruluşlarca tanzim edilmiş olması halinde kabul edilir, aksi halde kabul edilmez.

Sunulan iş deneyimini gösterir belge tutarının güncel değerlemesi İstekli tarafından https://ekap.kik.gov.tr/EKAP adresinden yapılır ve kaşeli imzalı olarak iş deneyimini gösterir belge ile birlikte verilir.

İş bitirme belgelerinde, belgeye konu işin geçici kabul tarihinin, son teklif verme tarihinden geriye doğru son 5 yıl içinde olması gereklidir. 

İş durum belgelerinde, tek bir sözleşmeye dayalı olması kaydıyla belgeye konu işin gerçekleşme oranının, teklif ettiği bedelin en az %25’ine ulaştığı tarihin, son teklif verme tarihinden geriye doğru son 5 yıl içinde olması gerekmektedir. 

  1.  Sözleşme ve bu sözleşmeye ait faturaların ibraz edilmesi halinde düzenlenen son fatura tarihinin, son teklif verme tarihinden geriye doğru son 5 yıl içinde olması gerekmektedir.
  2.  İstekliler, aslı veya noter tasdikli örnekleri talep edilen belgelerin asıllarını veya noterce onaylanmış örneklerini veya TÜRKSAT A.Ş. tarafından “Aslı Görülmüştür” kaşesi ile onaylı örneklerini teklifleri ile birlikte kapalı zarf içerisinde ibraz edeceklerdir. Satın almaya katılım ve yeterlilik kriterlerine ilişkin sunulan belgelerin veya bu belgelerde yer alan bilgilerin, EKAP sistemi, e-devlet üzerinden veya kamu kurum ve kuruluşları ile kamu kurumu niteliğindeki meslek kuruluşlarının internet sayfasından temin edilebilmesi veya bu bilgilerin teyidinin yapılabilmesi durumunda bu belgeler için belgelerin sunuluş şekline ilişkin şartlar aranmaz.
  3.  Bu satın almaya Yabancı İstekliler teklif veremez, İş ortaklığı ve konsorsiyum şeklinde satın almaya katılım sağlanamaz.
  4.  Satın alma konusu işin tamamı veya bir kısmı, alt yüklenicilere yaptırılamaz.
  5.  Tekliflerin geçerlilik süresi, son teklif verme tarihinden itibaren en az 60 (altmış) takvim günü olmalıdır.
  6.  İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
  7. Satın alma üzerinde kalan İstekliden Sözleşme imzalanmadan önce Sözleşme bedelinin en az %10’u (yüzde on) tutarında 54 (ellidört) ay süreli kesin teminat alınır.

4) Satın Alma İçin Son Teklif Verme Tarihi:

Tekliflerin sunulacağı yer, teklif verme tarih ve saati aşağıdaki gibidir:

a) Tekliflerin Sunulacağı Yer: Madde 1’de belirtilen TÜRKSAT’ın adresi

b) Son Teklif Verme Tarih ve Saati: 19/03/2025 Saat 10:00

Teklifler kapalı zarf içerisinde son teklif verme tarih ve saatine kadar Madde 1’de belirtilen adresteki Türksat evrak birimine teslim edilecektir. Son teklif verme saatine kadar bu adrese ulaşmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

5) Satın Alma Tarihi ve Yeri:

  1. Satın Alma Tarih ve Saati: 19/03/2025 Saat 15:00
  2. Satın Alma Adresi: TÜRKSAT Uydu Haberleşme Kablo TV ve İşletme A.Ş. Bilişim Bahçelievler Mahallesi 319 Cadde No:35/4 (Ek Kuluçka Binası) 06830 Gölbaşı/ Ankara

6) Satın Alma Usulü:

Söz konusu satın almaya ilan usulü ile çıkılmış olup, Şirketimize verilen teklifler üzerinden Satın Alma Dokümanındaki şartları taşıyan istekliler ile aynı zaman ve mekân içerisinde açık eksiltme veya kapalı teklif veya pazarlık veya her üç yöntem ile birden satın alma yapılabilecektir.

7) TÜRKSAT A.Ş., Sözleşmenin her iki tarafça imzalanmasına kadar, satın almanın her aşamasında verilmiş olan bütün teklifleri reddederek satın almayı iptal etmekte serbesttir.

8) TÜRKSAT A.Ş.  4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu hükümlerine tabi değildir. Şirketimiz, satın almayı yapıp yapmamakta, iptal etmekte, ertelemekte, satın alma konusu işi alıp almamakta ve tekliflerin Şirketimiz için en uygun ve makul olanını tayin ve tespit etmekte serbesttir.