22 Haziran 2021
Kablo

Şikayetvar 6. A.C.E. Awards’ta Türksat’a 2 Ödül Birden

 

Türkiye’nin müşteri memnuniyetini en kapsamlı ölçen platformu Şikayetvar tarafından bu yıl altıncısı düzenlenen A.C.E Awards (Achievement in Customer Excellence)’da “Dijital Platform” sektöründe Türksat Kablo TV, İnternet Servis Sağlayıcılar sektöründe ise Türksat Kablo Net müşteri deneyimini en iyi yaşatan marka ödülünü aldı.

140 bin markanın, 7 milyon bireysel üyenin ve aylık 18 milyon ziyaretçinin buluştuğu Şikayetvar, mükemmel müşteri deneyimini yaşatan markaları altıncı kez belirledi. 21 Haziran Pazartesi gecesi Çırağan Palace Kempinski’de gerçekleştirilen Şikayetvar 6. A.C.E. Awards’ta firmaların şikayet verileri, pazar payları ve Şikayetvar tarafından uygulanan 1 milyon 200 bin anket temel alınarak mükemmel müşteri deneyimi yaşatan markalara ödülleri verildi.  Markaların uçtan uca şikayet yönetim becerisinin ödüllendiği A.C.E Awards’ta bu yıl Dijital Platform sektöründe Türksat Kablo TV, Diamond ödülünü alarak en iyi müşteri memnuniyetine sahip firma olurken İnternet Servis Sağlayıcılar sektöründe de Türksat Kablo Net yine Diamond ödülüne layık görüldü. Çırağan Palace Kempinski’de gerçekleştirilen ödül töreninde A.C.E Awards ödüllerini Türksat adına Kablo Hizmetleri Genel Müdür Yardımcısı Abdulkadir Şener aldı.