Onay tarihi

 

                TÜRKSAT UYDU HABERLEŞME KABLO TV VE İŞLETME A.Ş. 

AİLE VE SOSYAL HİZMETLER BAKANLIĞI İÇİN İLETİŞİM MERKEZİ HİZMETİ ALIMI İŞİNE AİT

SÖZLEŞME ve TEKNİK ŞARTNAME

ZEYİLNAMESİ

 

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı İletişim Merkezi Hizmeti Alım Sözleşme Taslağı ve Teknik Şartnamesinde yapılan değişiklikler aşağıdaki gibidir;

1.     Sözleşmenin 8.1. maddesi;

Taraflar arasında imzalanan iş bu sözleşme imza tarihi itibariyle yürürlüğe girecek olup, hizmetin verilme süresi İletişim Merkezinin belirtilen lokasyonda kurulmasını müteakip İş Başlangıç Tutanağının tarafların Proje Yöneticilerince imzalanması tarihinden itibaren 01.12.2022 ile 30.11.2025 tarihleri arasında 3 yıl süreli olacaktır. İletişim Merkezi özellikleri teknik şartname de belirtilen personel sayısı ile hizmet vermeye başlayacak olup, işin yapılma yeri: Ankara ve Teknik Şartname ’de belirtilen diğer yerlerdir.” iken

Taraflar arasında imzalanan iş bu sözleşme imza tarihi itibariyle yürürlüğe girecek olup, hizmetin verilme süresi İletişim Merkezinin belirtilen lokasyonda kurulmasını müteakip İş Başlangıç Tutanağının tarafların Proje Yöneticilerince imzalanması tarihinden itibaren 16.12.2022 ile 30.11.2025 tarihleri arasında 3 yıl (35 ay 16 gün) süreli olacaktır. İletişim Merkezi özellikleri teknik şartname de belirtilen personel sayısı ile hizmet vermeye başlayacak olup, işin yapılma yeri: Ankara ve Teknik Şartname ’de belirtilen diğer yerlerdir.”

Olarak değiştirilmiştir.

2.     Sözleşmenin 11.1. a. Maddesi;

İletişim Merkezi Hizmeti, 01.12.2022 tarihinde tüm ülke genelinde aktif bir şekilde çalışır hale getirilecektir.” iken

İletişim Merkezi Hizmeti, 16.12.2022 tarihinde tüm ülke genelinde aktif bir şekilde çalışır hale getirilecektir.”

Olarak değiştirilmiştir.

3.     Teknik Şartnamenin 3.4. Maddesi;

“3.4. Osmaniye, Gaziantep ve Aydın ilinde hizmet verecek olan Alo 144 Sosyal Yardım Hattı hafta sonu, resmi tatil ve idari tatil günleri hariç olmak üzere hafta içi 08.00-22:00 saatleri arasında hizmet verecektir. İDARE gerek görmesi halinde çalışma günleri ve saatlerini yeniden düzenleyebilecek, bu düzenlemeden kaynaklanacak ek giderler TÜRKSAT/İDARE tarafından karşılanacaktır.” İken

“3.4. Osmaniye, Gaziantep ve Aydın ilinde hizmet verecek olan Alo 144 Sosyal Yardım Hattı hafta sonu, resmi tatil ve idari tatil günleri hariç olmak üzere hafta içi 08.00-20:00 saatleri arasında hizmet verecektir. İDARE gerek görmesi halinde çalışma günleri ve saatlerini yeniden düzenleyebilecek, bu düzenlemeden kaynaklanacak ek giderler İDARE tarafından karşılanacaktır.”

Olarak değiştirilmiştir.

4.     Teknik Şartnamenin 3.26. Maddesi;

“3.26. YÜKLENİCİ, Alo 183 ve Alo 144 Hattı’ndaki tüm personel için yeni ve kullanılmamış olacak mikrofonlu kulaklık temin edecektir. Mikrofon ve kulaklık ortam sesini almayacak, kulak sağlığını koruyan, duyma sağlığına zarar verebilecek düzeyde yüksek seslerin otomatik olarak azaltılmasını sağlayan özel elektronik düzenek özellikli ve istenildiğinde elektronik olarak test edilebilen, kulağın biçimini alan yumuşak kulak yastıkları ile taç kısmı esnek ve kırılmaya dayanıklı, USB bağlantı özelliği olan, kulak yastıkları hijyen açısından değiştirilebilir ve yedeği temin edilebilir, tek taraflı ve kulağı kaplayan özellikli, gürültü, ani ses patlamaması ve yankı önleyici özellikli, headband ile kulaklık genişliği ayarlanabilmeli ve başta sabit durması sağlanabilen, mute tuşu olan, Avrupa Birliği (CE) onaylı özelliklerde olacaktır. (TCO), güçlendirilmiş kablo ve serbest döndürülebilir 360 derece dönebilen (FreeSpin), kablo uzunluğu en az 200 cm özellikte olacaktır. Mikrofon ve kulaklık TÜRKSAT/İDARE’nin onayına sunulacaktır. Personel sayısı kadar temin edilecek kulaklık sayıları aşağıdaki gibi olacaktır.

                       Tablo 3 : YÜKLENİCİ Tarafından Temin Edilecek Kulaklık Sayılarına İlişkin Tablo

II

Personel

Kulaklık

Sakarya

69

69

Gaziantep

128

128

Aydın

85

85

Osmaniye

120

120

Toplam

402

402

 

Ayrıca Sakarya için 10 adet, Aydın için 15, Osmaniye için 20 adet ve Gaziantep için 20 adet olmak üzere toplamda 65 adet yedek mikrofon/kulaklık bulundurulacaktır. Herhangi bir sebeple kullanılamaz hale gelen kulaklıklar aynı gün içerisinde değiştirilecektir.” iken

“3.26. YÜKLENİCİ, Alo 183 ve Alo 144 Hattı’ndaki tüm personel için sağlam, kullanılabilir  durumda mikrofonlu kulaklık temin edecektir. Mikrofon ve kulaklık ortam sesini almayacak, kulak sağlığını koruyan, duyma sağlığına zarar verebilecek düzeyde yüksek seslerin otomatik olarak azaltılmasını sağlayan özel elektronik düzenek özellikli ve istenildiğinde elektronik olarak test edilebilen, kulağın biçimini alan yumuşak kulak yastıkları ile taç kısmı esnek ve kırılmaya dayanıklı, USB bağlantı özelliği olan, kulak yastıkları hijyen açısından değiştirilebilir ve yedeği temin edilebilir, tek taraflı ve kulağı kaplayan özellikli, gürültü, ani ses patlamaması ve yankı önleyici özellikli, headband ile kulaklık genişliği ayarlanabilmeli ve başta sabit durması sağlanabilen, mute tuşu olan, Avrupa Birliği (CE) onaylı özelliklerde olacaktır. (TCO), güçlendirilmiş kablo ve serbest döndürülebilir 360 derece dönebilen (FreeSpin), kablo uzunluğu en az 200 cm özellikte olacaktır. Mikrofon ve kulaklık İDARE’nin onayına sunulacaktır. Mikrofonlu kulaklıklar İdare’nin onayına sunulacak, İdarenin onayı ile kullanılacaktır. İdarenin onayı ile uygun görülmeyen kulakları Yüklenici değiştirmek zorundadır Personel sayısı kadar temin edilecek kulaklık sayıları aşağıdaki gibi olacaktır.

                       Tablo 3 : YÜKLENİCİ Tarafından Temin Edilecek Kulaklık Sayılarına İlişkin Tablo

II

Personel

Kulaklık

Sakarya

69

69

Gaziantep

128

128

Aydın

85

85

Osmaniye

120

120

Toplam

402

402

 

Ayrıca Sakarya için 10 adet, Aydın için 15, Osmaniye için 20 adet ve Gaziantep için 20 adet olmak üzere toplamda 65 adet yedek mikrofon/kulaklık bulundurulacaktır. Herhangi bir sebeple kullanılamaz hale gelen kulaklıklar aynı gün içerisinde değiştirilecektir.”

Olarak değiştirilmiştir.

5.     Teknik Şartnamenin 4.16. Maddesi;

“4.16. Bilgisayar ve donanımları, masa, koltuk, kulaklık vb. tüm malzemeler sözleşmenin imzalanmasından sonra idarenin onayına sunulacak ve idarenin onayına müteakip hizmet aşamasında kullanılabilecektir. Vatandaş Temsilcisi ve Uzman personel masa ölçüleri en az 100x60, Takım Lideri masa ölçüleri en az 120x60cm ve Grup Yöneticisi Masa ölçüleri en az 140x70cm ebatlarında olacaktır. Masa ve koltuk ergonomik standartlara uygun, TSE belgeli olacaktır. Masa, koltuk ve bilgisayarlar sıfır, kullanılmamış olacak ve TÜRKSAT/İDARE’nin onayına sunulacaktır. Aşağıdaki tabloda belirtildiği gibi Masa 282 adet, koltuk 282 adet olacaktır. Sakarya için 3, Aydın için 4, Gaziantep için 5, Osmaniye için 5 adet yedek koltuk bulundurulacaktır. Herhangi bir sebeple kullanılamaz hale gelen masa ve koltuklar YÜKLENİCİ tarafından 2 gün içerisinde değiştirilecektir.”

          Tablo 6 : YÜKLENİCİ Tarafından Karşılanacak Masa ve Koltuklara İlişkin Tablo

Çağrı Merkezi Hizmet Yeri

Vatandaş Temsilcisi Masa ve Koltuk

Grup Yöneticisi

Masa ve Koltuk

Takım

Lideri

Masa ve Koltuk

Uzman

Masa ve Koltuk

Yedek Koltuk

TOPLAM

MASA SAYISI

 

TOPLAM KOLTUK SAYISI

  Sakarya

50

         1

3

15

3

69

72

Gaziantep

118

1

5

4

5

128

133

Aydın

78

1

3

3

4

85

89

Osmaniye

110

1

5

4

5

120

125

TOPLAM

356

          4

16

26

17

402

419

iken

“4.16. Bilgisayar ve donanımları, masa, koltuk, kulaklık vb. tüm malzemeler sözleşmenin imzalanmasından sonra idarenin onayına sunulacak ve idarenin onayına müteakip hizmet aşamasında kullanılabilecektir. İdarenin uygun görmediği ve kullanılabilir durumda olmayan demirbaş malzemenin yerine YÜKLENİCİ tarafından derhal yenisi getirilecektir. Vatandaş Temsilcisi ve Uzman personel masa ölçüleri en az 100x60, Takım Lideri masa ölçüleri en az 120x60cm ve Grup Yöneticisi Masa ölçüleri en az 140x70cm ebatlarında olacaktır. Masa ve koltuk ergonomik standartlara uygun, TSE belgeli olacaktır. Masa ve koltuklar sıfır ve kullanılmamış olacak ve İDARE’nin onayına sunulacaktır. Aşağıdaki tabloda belirtildiği gibi Masa 402 adet, koltuk 402 adet olacaktır. Sakarya için 3, Aydın için 4, Gaziantep için 5, Osmaniye için 5 adet yedek koltuk bulundurulacaktır. Herhangi bir sebeple kullanılamaz hale gelen masa ve koltuklar YÜKLENİCİ tarafından 2 gün içerisinde değiştirilecektir.

          Tablo 6 : YÜKLENİCİ Tarafından Karşılanacak Masa ve Koltuklara İlişkin Tablo

Çağrı Merkezi Hizmet Yeri

Vatandaş Temsilcisi Masa ve Koltuk

Grup Yöneticisi

Masa ve Koltuk

Takım

Lideri

Masa ve Koltuk

Uzman

Masa ve Koltuk

Yedek Koltuk

TOPLAM

MASA SAYISI

 

TOPLAM KOLTUK SAYISI

  Sakarya

50

         1

3

15

3

69

72

Gaziantep

118

1

5

4

5

128

133

Aydın

78

1

3

3

4

85

89

Osmaniye

110

1

5

4

5

120

125

TOPLAM

356

          4

16

26

17

402

419

 

Olarak değiştirilmiştir.

 

6.     Teknik Şartnamenin 3.1. Maddesi;

“İletişim Merkezi Hizmetinin sözleşme süresi 01.12.2022 / 30.11.2025 tarihleri arasını kapsar. ” iken

“İletişim Merkezi Hizmetinin sözleşme süresi 16.12.2022 / 30.11.2025 tarihleri arasını kapsar.”

 Olarak değiştirilmiştir.

7.     Teknik Şartnamenin 6.11. Maddesi:

“Alo 144 ve Alo 183 lokasyonlarında görev yapan, TÜRKSAT/İDARE’nin uygun göreceği personeller, aylık durum değerlendirmesi yapmak ve eğitim gibi nedenlerle TÜRKSAT/İDARE’nin belirleyeceği tarihlerde, proje süresince (01.12.2022-30.09.2025 tarihleri arasında toplam 150 adet olmak üzere) toplamda 150 kişi (Gaziantep lokasyonu için 40 kişi, Aydın lokasyonu için 40 kişi, Osmaniye lokasyonu için 40 kişi ve Sakarya lokasyonu için 30 kişi olmak üzere toplam 150 adet görevlendirilme kastedilmektedir, personeller TÜRKSAT/İDARE tarafından seçilecektir,) Bakanlığa geleceklerdir. Personellerin yol, konaklama (1 gece konaklama olacak şekilde) vs. masrafları YÜKLENİCİ’ye aittir. (Gaziantep ilinden ulaşım uçak ile, Aydın ilinden ulaşım Aydın iline en yakın şehirden uçak ile, Osmaniye ilinden ulaşım Osmaniye iline en yakın şehirden uçak ile, Sakarya ilinden ulaşım otobüs ile gerçekleştirilecektir. 1 gecelik konaklama en az 3(üç) yıldız standartlarında bulunan bir otelde yapılacaktır.)” iken

 

“Alo 144 ve Alo 183 lokasyonlarında görev yapan, TÜRKSAT/İDARE’nin uygun göreceği personeller, aylık durum değerlendirmesi yapmak ve eğitim gibi nedenlerle TÜRKSAT/İDARE’nin belirleyeceği tarihlerde, proje süresince (16.12.2022-30.11.2025 tarihleri arasında toplam 150 adet olmak üzere) toplamda 150 kişi (Gaziantep lokasyonu için 40 kişi, Aydın lokasyonu için 40 kişi, Osmaniye lokasyonu için 40 kişi ve Sakarya lokasyonu için 30 kişi olmak üzere toplam 150 adet görevlendirilme kastedilmektedir, personeller TÜRKSAT/İDARE tarafından seçilecektir,) Bakanlığa geleceklerdir. Personellerin yol, konaklama (1 gece konaklama olacak şekilde) vs. masrafları YÜKLENİCİ’ye aittir. (Gaziantep ilinden ulaşım uçak ile, Aydın ilinden ulaşım Aydın iline en yakın şehirden uçak ile, Osmaniye ilinden ulaşım Osmaniye iline en yakın şehirden uçak ile, Sakarya ilinden ulaşım otobüs ile gerçekleştirilecektir. 1 gecelik konaklama en az 3(üç) yıldız standartlarında bulunan bir otelde yapılacaktır.”

 

Olarak değiştirilmiştir.

8.     Teknik Şartnamenin 4.19. Maddesi;

4.19. Bu şartname kapsamında kullanılan demirbaşların herhangi bir sebeple kullanılamaz hale gelmesi durumunda YÜKLENİCİ 2 (iki) gün içerisinde kullanılamaz hale gelen demirbaşın yerine yenisini getirecektir.

İş bu zeyilname ile eklenmiştir.