Onay tarihi

TÜRKSAT UYDU HABERLEŞME KABLO TV VE İŞLETME A.Ş.

KABLO SİSTEMLERİ HİZMET ALIMI İŞİ İLAN METNİ

 

  1. Şirket Bilgileri

a) Adres                       : Türksat Uydu Haberleşme Kablo TV ve İşletme A.Ş. Çamlıca Mahallesi Anadolu Bulvarı 147. Sokak No: 21/E Yenimahalle/ ANKARA

b) Telefon Numarası  : 0 312 925 70 00

c)  Faks Numarası      : 0 312 925 70 01

d) E-Posta adresi        : ksha2022@turksat.com.tr  

 

Satın alma Konusu: Kablo TV ve interaktif iletişim şebekelerinin surveyinin yapılması, projelendirilmesi, şebekenin kurulumu, ölçümü ve bakımlarının yapılması, hasar ve arızaların giderilmesi, şebekenin deplase edilmesi, şebekenin yenilenmesi ve değiştirilmesi ile bu şebeke üzerinden verilen servislerin kurulumunun, naklinin, iptalinin ve diğer işlemlerle birlikte Türksat’ın talebi halinde pazarlama faaliyetlerinin yapılması işidir.

  1. Satın almaya katılmak isteyenlerin Satın Alma Dokümanını temin etmek için TÜRKSAT’ ın Vakıf Katılım Bankası Ankara Kamu Kurumsal Bankacılık Şubesi nezdinde bulunan TR340021000000002631400009 IBAN TL hesabına KDV dâhil 20.000 TL bedeli Kablo Sistemleri Hizmet Alımı İşi Satın Alma Doküman Bedeli” açıklamasıyla yatırmış olmaları şarttır. Satın Alma Dokümanı, ücretinin ödendiğini gösteren ve açıklamasında satın alma adı açıkça belirtilmiş olan belgenin Madde 1’de yer alan elektronik posta adresine gönderilmesi mukabilinde, dekontun iletildiği elektronik posta adresine gerekli paylaşım linki gönderilecektir.  Doküman bedeli olarak tahsil edilen tutarlar satın almanın iptal edilmesi durumu dışında kesinlikle iade edilmeyecektir.
  2. İstekli, satın alma dokümanını oluşturan belgelerin aslına uygunluğunu ve belgelerin tamam olup olmadığını kontrol edecektir.  Paylaşım linkindeki belgelerin teslim alındığına dair teyit elektronik postasını belirlenen formata uygun olarak, Yönetim Kurulu Üyeleri, Denetim Kurulu Üyeleri, İmza Yetkilileri ve son ortaklık yapısını gösterir Ticaret Sicil Gazetesi örneğini de içerecek şekilde 07.01.2022 saat 18:00 a kadar Madde 1’de yer alan elektronik posta adresine gönderecektir.
  3. İstekli, Satın Alma Dokümanını almakla, Satın Alma Dokümanını oluşturan belgelerde yer alan koşul ve kuralları bu dokümanda aksine bir hüküm olmadığı sürece kabul etmiş sayılır.
  4. Satın alma dokümanı bilgi maksadıyla Madde 1’de belirtilen adreste ücretsiz olarak görülebilecektir.
  5. Satın almaya iştirak edecek firmaların, satın alma dokümanını Şirketimizden bedeli karşılığında satın almış olmaları gerekmektedir.
  6. Şirketimiz 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu hükümlerine tabi değildir. Şirketimiz, satın almayı yapıp yapmamakta, ertelemekte, satın alma konusu olan ürünleri alıp almamakta ve satın almalarda tekliflerin Şirketimiz için en uygun olanını tayin ve tespit ederek dilediğine vermekte serbesttir.
  7. Tekliflerin sunulacağı yer, teklif verme tarih ve saati aşağıdaki gibidir. Son teklif verme saatine kadar bu adrese ulaşmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. 
  1. Tekliflerin Sunulacağı Yer                            : Madde 1’de belirtilen TÜRKSAT’ın adresi
  2. Teklif Verme Tarihi                                      : 12.01.2022
  3. Teklif Verme Saat Aralığı                             : 09:00-17:00
  • Satınalma Doküman Temin Tarih Aralığı    : İlan tarihinden 07.01.2022/18:00’ e kadar

 

  1. Satın alma dokümanları sadece Madde 8’de belirtilen “Satın Alma Doküman Temin Tarih Aralığı” nda temin edilebilecektir. Satın alma dokümanlarının ücretinin ödendiğini gösteren dekontun, Madde 1’de belirtilen elektronik posta adresine son temin tarih ve saatine kadar ulaşmaması durumunda satın alma dokümanları paylaşılmayacak olup İstekli satın almaya katılamayacaktır.