YİMER Projesi, “En Çok Beğenilen Çok Dilli İletişim Merkezi Ödülünü” aldı

Buradasınız

Göç İdaresi Genel Müdürlüğü için 2015 yılında Türksat tarafından kurulan ve o tarihten beri işletilmekte olan YİMER (Yabancılar İletişim Merkezi) Alo157, bu yıl 17 ülkeden en prestijli isimlerin ve projelerin yer aldığı 2017 Avrupa İletişim Merkezleri ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri Yarışmasında finale kalarak, Jüri Özel Ödülü ile En Çok Beğenilen Çok Dilli İletişim Merkezi Ödülünü almaya hak kazandı. 

28 Kasım 2017 tarihinde Londra’da düzenlenen yarışma ve ödül töreninde, Türksat’ın aldığı ödül için Avrupa İletişim Merkezi Kuruluşları Konfederasyonu Başkanı ve Çağrı Merkezi Yönetimi Derneği Genel Sekreteri Ann-Marie Stagg tarafından bir konuşma ve sunum yapıldı.

Türksat Bilişim Sözleşme Yönetimi ve Mali Takip Direktörü Ahmet Aslanpınar, ödülle ilgili şunları söyledi:

Ödülümüz açıklanırken yapılan konuşmayı dinleyen, şahit olan tüm misafirlerin, ismimiz açıklandığında bizleri dakikalarca ayakta alkışlamaları, ne kadar doğru bir iş yaptığımızın ve ortaya koyduğumuz başarının tüm Avrupa çağrı merkezi yöneticileri tarafından da kabul gördüğünün önemli bir göstergesiydi.”