/
Ankara
Genel

Yerli ve milli ürünleriyle hedef pazarlardaki etkinliğini artırmayı ve yeni pazarlara açılarak sınırları aşmayı planlayan Türksat'ta, Genel Müdür Yardımcısı, Direktör ve İl Müdürü düzeyindeki yöneticilere "Müşteri Deneyimi Yönetimi Eğitimi” verildi.

İdari ve Mali İşler Genel Müdür Yardımcısı Metin Çavuşoğlu, Uydu Hizmetleri Genel Müdür Yardımcısı Dr. Selman Demirel, Direktörler, Türkiye genelindeki İl Müdürleri ile birlikte müşteri ilişkileri alanındaki uzmanların da katıldığı Müşteri Deneyimi Yönetimi Eğitimi, Türksat iş ortaklarından müşteri deneyimi danışmanı ve global müşteri deneyimi liderlerinden Gökhan Kara tarafından gerçekleştirildi. Müşteri iletişimi, yönetim teknikleri ve hizmet ilkeleri konusundaki becerilerin artırılmasını hedefleyen eğitim, Türksat Gölbaşı Yerleşkesinde düzenlendi.

Verilen eğitimde, yüksek performanslı ve başarılı bir müşteri ilişkileri yönetimi yapısı kurmanın önemli unsurlarının yanı sıra bu durumu engelleyen riskler de değerlendirildi. Müşteri memnuniyetini kurumsal seviyede ve kurumsal değer olarak yaşam tarzı, felsefe ve yaklaşım düzeyinde tanımlamak üzere gerekli faktörlerin de masaya yatırıldığı eğitimde; Türksat kurum kültürü, değeri ve bütünlüğü için müşteri ilişkileri yönetimi konusunda ortak bir yaklaşım belirlenmesi konularına da dikkat çekildi.